Wednesday 12 March 2014

SLIMMING SET UNTUK IBU MENYUSU


Ibu menyusu tapi ingin menurunkan berat badan??

pasti boleh dengan Set Slimming Shaklee terdiri dari ESP, Lecithin dan Alfafa..Esp dan Alfafa juga sedia maklum sebagai milk booster di kalangan ibu menyusu..

Alfalfa Complex terkenal sebagai "MILK BOOSTER" dan ESP terkenal dengan pembekal tenaga!!..tetapi itu fungsi untuk penyusuan..bagaimana dengan fungsi untuk kurus??

  • ESP ; Sebagai sumber protein yang mampu memberi ibu tenaga, memberi rasa kenyang yang lama dan memekatkan susu ibu. Memelihara otot semasa proses penurunan berat badan supaya apabila lemak hilang, otot tidak menggeleber malah kekal pejal dan cantik

  • Alfafa : Bertindak mengangkut keluar lemak dari badan. Ia juga merupakan penggalak susu (milk booster) di samping sebagai detoks tubuh ibu. Membantu tubuh dalaman ibu agar agar tampil lebih selesa.

  • Lecitihn : Sebagai pemecah lemak dan membakar lemak yang tidak diperlukan dalam badan.

Namun jika budget ibu adalah terhad, cukup sekadar dengan pengambilan alfalfa dan lecithin sahaja. Semua produk dalam set ini dijamin 100% selamat bukan sahaja untuk ibu yang menyusukan malah, juga kepada bukan menyusu anak..

Saya juga ibu menyusu yang mengambil ketiga-tiga supplement di atas..memang best tau..sebab bukan berat dapat kembali asal tapi effect lain pun dapat..Ini apa yang saya sendiri rasa..

Alfafa :
》 masalah keputihan selesa
》 resdung settle
》 masalah jerawat pun beransur baik

Esp :
》Bagi tenaga
》Rasa kenyang
》Bantu penyusuan
》kulit muka lebih cerah 

Lecithin
》 berat turun
》 Membuang senang












FB : FB
FB PAGES : PAGES
SMS / WHATAPPS ; (PUAN NIK ) 010 5156952
COD : IPOH

Terima Kasih

No comments:

© sihat dan cantik dengan Natural Supplement | Template Designed By Blog Bingkisan Hati