Tuesday 15 July 2014

VITAMIN SHAKLEE UNTUK BADAN LETIH


PUNCA BADAN LETIH , LEMAH DAN LESU




Antara faktor2 yang menyebabkan badan selalu letih dan tidak bermaya antaranya TIdak cukup tidur , tidak cukup tenaga, Tidak mengambil sarapan pagi, Kurang darah merah (Anemia) , Tekanan Emosi, Terlalu banyak penggunaan kafein dan kurang minum air..

Saya selalu  mndapat pertanyaan tentang supplement apa yang perlu di ambil untuk masalah letih dan tidak bertenaga terutamanya golongan ibu-ibu..saya juga ibu.berjauhan dengan suami berbulan2 disebabkan tuntutan kerjanya..menjaga 2 anak kecil sendiri memang memerlukan tenaga super duper..penat tu memang penat..tapi kalau saya tak ambil supplement shaklee..dan biarkan badan letih n lesu..agak2nya apa la yang jadi pada saya yea..Alhamdulillah..kehidupan lebih baik..badan rasa fresh bertenaga even menyusu penuh si kecil...
Jom kita tengok apa vitamin shaklee untuk boos tenaga..elak badan selalu letih n lesu...


VTIAMIN SHAKLEE UNTUK BADAN SELALU LETIH


  • VITALEA
 
 

Sumber zat besi yg terbaik untuk pembentukan darah dan sel..Vitalea lengkap dgn 28 vitamin dan mineral yg diperlukan dlm badan orang dewasa..

 

  • B COMPLEX
 
 

B complex membantu dalam pembebasan tenaga, metabolisme karbo, lemak dan protin. paling menarik, bcomplex adalah supplement anti stress. B complex diperlukan untuk pembentukan darah dan dengan itu ia membantu mencegah anemia yang menyebabkan keletihan.

 

  • OSTEMATRIX
 
 

Supplement yg paling sy suka..supplement kalsium yg lengkap dgn vitamin D dan Magnesium. pengambilan setiap mlm sebelum tidur membantu tidur yang lena..bangun keesokkan pg..badan rasa cergas dan tidak lesu..bonus yg dapat..sistem pembuangan pun senang..


  • ESP

Ibu2 juga boleh mengambil ESP sebagai pemakanan tambahan terutama bagi ibu bekerja yang tidak sempat untuk bersarapan. Index glisemik yang rendah dalam ESP membantu dalam pembebasan tenaga secara berperingkat ke dalam badan dan mengekalkan tahap tenaga yang lebih lama. Tidak mustahil, ramai ibu2 menggunakan ESP terutama ketika berpuasa.
 

Berminat untuk mndapatkan maklumat lanjut??boleh pm saya di sebarang pertanyaan..panduan dan konsultasi akan saya berikan..

sms/whatapps : 010 5156952
fb : fb
emel : trio_dinamic@yahoo.com.my



Terima Kasih

No comments:

© sihat dan cantik dengan Natural Supplement | Template Designed By Blog Bingkisan Hati