Tuesday 23 September 2014

SET KULIT/KECANTIKAN SHAKLEE

 set kecantikan adalah rangkaian vitamin untuk memelihara kecantikan dan kesihatan kulit dari dalam.

Ia mengandungi vitamin C, B complex dan vitamin E...






















Kebaikkan dan fungsi Vitamin C

 -membantu membina kolegen yang penting untuk menguatkan sel-sel tisu dalam badan

 -antioksida yang baik

 -membantu pulihkan sel akibat luka


Kebaikan dan fungsi Vitamin B Complex

 -Mengandungi B2 iaitu Riboflavin yang dikenali sebagai beauty vitamin.

 -Bagus untuk kulit berminyak, whiteheads, blackheads, parut dan kulit kering.

 -atasi kelesuan


Kebaikkan dan fungsi Vitamin E

 -anti oksida yang penting untuk melawan radikal bebas dari memusnahkan sel

 -anti aging vitamin

 -merawat dan mencerahkan parut

 -membantu kemusnahan vitamin A dan C

 -membantu penyerapan oksigen


jika anda mempunyai masalah kulit muka yang kronik, boleh mencuba ‘vitamin booster’ untuk kulit iaitu vitamin 3 serangkai di atas yang di tambah dengan pengambilan Protein (ESP) dan GLA Complex.
 Menariknya vitamin semulajadi Shaklee ini boleh diambil oleh lelaki mahupun perempuan. Boleh dikongsi suami isteri mahupun seisi keluarga. Sangat menjimatkan..

Supplement di atas yang saya amalkan sejak saya start ambil supplement shaklee pada tahun 2012..banyak membantu masalah kulit muka saya yang kronik satu ketika dulu..Alhamdulillah banyak perubahan yang baik..

Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 010  5156952  ..saya kongsi pengalaman saya mengambil Set Kulit Shaklee ini...

Terima Kasih

No comments:

© sihat dan cantik dengan Natural Supplement | Template Designed By Blog Bingkisan Hati