Wednesday 17 September 2014

SUPPLEMENT UNTUK LETIH DAN LESU

SENTIASA LETIH DAN LESU??TIDAK BERTENAGA DAN CEPAT PENAT??



Saya juga tidak terlepas dari merasa letih dan penat..Sepanjang hari bekerja dan menguruskan rumah tangga memberi kesan kepada tahap kecergasan saya. Bagi saya, selain mengubah cara hidup ke arah gaya yang lebih sihat, saya juga memilih untuk mengambil suplemen dari Shaklee untuk membantu saya menangani masalah keletihan ni. Berikut adalah cadangan untuk mengatasi masalah ini :

~~VitaLea Iron Formula - mengandungi 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik

~~B Complex - mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik. Membantu proses metabolisma makanan kepada tenaga serta mengurangkan stress.

~~ESP Soy Protein Isolate Powder - Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. Juga mambantu mengurangkan stress.

~~OsteMatrix - mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan menyeluruh. Kalsium membantu kesihatan otot dan saraf serta mendapat tidur lebih lena

Sebarang pertanyaan lanjut..jom pm saya

sms/whatapps ; 010 515 6952..
Cod : Ipoh

setiap pembelian akan disertakan dengan consultasi penuh...


Terima Kasih

© sihat dan cantik dengan Natural Supplement | Template Designed By Blog Bingkisan Hati