Wednesday 10 December 2014

SIAPA SAYA??

Bismillahirrahmanirrahim...

Siapa saya ???





Nama diberi Nik Noorul Husna Binti Nik Mat..Ibu kepada 2 cahaya mata setakat entry ini ditulis..;-)
Saya berkongsi kebaikan produk Shklee di samping mnejalankan perniagaan Shaklee since Jun 2012..Alhamdulillah bermula dari pengguna Shaklee hampir setengah tahun...saya tekad untuk berkongsi kebaikan produk dengan anda semua...

Oh yaa,..saya juga ibu yang sangat2 menyintai dunia penyusuan susu ibu..memang jatuh cinta sungguh la dengan dunia penyusuan ni...dari pengalaman pertama melahirkan cahayamata pada Mei 2010 bermulalah perjalanan penyusuan saya dan di situlah juga saya kenal Shaklee ni...;-)

Hingga kini saya Pengedar sah shaklee since Jun 2012 di Malaysia amnya dan Pengedar Sah Shaklee di Ipoh, Perak khususnya..ID saya sah digunakan di seluruh negara Malaysia untuk seluruh rakayat Malysia yang ingin mendapatkan vitamin Shakee dengar saya...hihi..;-)

ID shaklee saya ialah 882369..hmm..sekarang ID shaklee untuk Pengedar Shaklee yang berdaftar dah pun 8 angka..mak aiii...dah masuk angka 1 Juta..betapa besarnya impak Shaklee kepada rakyat Malaysia sehingga ramai yang sukakan dan mengamalkan serta menjalankan perniagaan Shakee ini..


Oh Yaa...untuk penghantaran produk Shaklee saya menggunakan perkhidmatan pos laju...Anda membuat bayaran (tranfer online / cash deposit )  saya akan membuat pengeposan segera yang mungkin..InshaAllah jika tiada masalh barang akan sampai keesok harinya..Tetapi anda perlu memberi detail pengeposan seperti Nama, Alamat dan No. Telefon yang betul untuk bagi memastikan kiriman selamat sampai,


Saya juga owner Qaireen D'Homestay yang terletak di Ipoh, Perak.Jika turun Ipoh jemputlah menginap di Hoemstay saya yea..harga yang sangat berpatutan dan perkhidmatan yang pasti memberi anda kepuasan.

Panjang citer kalu nak dicerita perjalanan saya dengan Shaklee.dari pengguna saya menjadi pengedar sehingga kini..Saya rasa bertuah kerana dibawah group yang sangat hebat.Banyak impak/perubahan yang saya rasa selepas join bisnes Shakee ini..Mengenali insan-insan hebat..dibawak mak shaklee yang sentiasa memberi semngat serpti seorang rapat tidak merasakan jurang antara upline dan dowline..Ukhuwah yang terjalin..serta amalan rohani yang jauh berbeza sebelum saya join Shaklee ini..

Ada kesempatan saya kongsikan lagi pengalaman saya dalam bisnes Shaklee ini yea..







Terima Kasih

No comments:

© sihat dan cantik dengan Natural Supplement | Template Designed By Blog Bingkisan Hati