Tuesday 22 January 2013

VITALEA

VITALEA SHAKLEE SUMBER LENGKAP VITAMIN DAN MINERAL UNTUK TUBUH




Tahukan anda VitaLea Shaklee merupakan salah satu multivitamin dan multimineral yang lengkap untuk memenuhi keperluan seharian anda? Mengapa? Jom kita baca kenapa...

Vitalea merupakan multivitamin yang hebat yang diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa...
Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh. Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vita-Lea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.
APAKAH KELEBIHAN VITALEA ?
- Ianya dikatakn KILLER PRODUCT OF SHAKLEE kerana ianya adalah multivitamin beserta iron yang sangat penting untuk pembentukan darah dan sel. ia seumpama 2 biji VITALEA bersamaan 40 jenis hidangan lauk...Bermakna, untuk mendapa...tkan zat yang sama banyak dalam 2 biji VITALEA ianya samalah dengan 40 hidangan jenis lauk...wah..mampu ke nak makan sampai 40 jenis lauk tu?.....
 

Siapa yang perlukan Vita-Lea?
Secara umumnya Vita-Lea amat bagus untuk dimakan oleh setiap orang. Ini kerana kandungan Vitamin di dalam Vita-Lea yang merangkumi hampir seluruh badan.
Antara vitamin yang terdapat dalam Vita-Lea:
  • Vitamin D - Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat*
  • Beta Karotena - Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi*
  • Vitamin E - Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi*
  • Kalsium - Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot*
  • Boron - Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang*
  • Magnasium - Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung*
  • Biotin - Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak*
  • Lain-lain - Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, warna dan bahan pengawet..
Secara asasnya, semua masalah kesihatan memerlukan VitaLea. Ini kerana di dalamnya yang mengandungi 12 vitamin dan 7 galian utama. Antara fungsi lain Vita-Lea adalah:
  • -Banyak membantu dalam kestabilan sistem tubuh badan manusia,
  • -Membantu mencantikkan kulit wajah,
  • -Membuatkan kuku menjadi licin,
  • -Rambut menjadi lebih kuat dari segi akarnya,
  • -Membantu mencegah penyakit tiroid @ beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam VitaLea)
  • Supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan VitaLea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit sentiasa tegang.  
Jika anda merasakan kurang mengambil makanan yang berkhasiat, anda amat memerlukan produk ini. Ia bukan pengganti makanan tetapi ia pelengkap makanan anda.
Ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan anak, sangat digalakkan mengamalkan pemgambilan vitalea kerana kepentingan zat dan vitamin serta keperluan zat besi oleh si bu dan ianya juga penting untuk tumbesaran anak.

Mengapa ada sesetengah ibu yang mengandung mahupun yang meyusukan anak mudh rasa pitam atau pening kepala? Hakikatnya ibu-ibu kekurangan zat besi @ iron dalam pengambilan diet harian mereka.


Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut??boleh hubungi saya di trio_dinamic@yahoo.com atau boleh sms/whatapps/call ke talian 010 - 7848024
Semestinya best price..free postage dan consultation percuma untuk anda..


Terima Kasih

No comments:

© sihat dan cantik dengan Natural Supplement | Template Designed By Blog Bingkisan Hati