Sunday 23 November 2014

SET KURUS SHAKLEE

Set slimming dari Shaklee ini terdiri dari :

 1) Herb-LaxTM Shaklee- didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.*


 Kenapa perlu herb lax?

 Rata-rata penyakit kita berpunca dari sistem perkumuhan kolon yang tidak sempurna. Di sanalah tempat membiaknya bakteria2 dan memang dikatakan perut adalah rumah sakit. Ia memang membantu membersihkan kolon dan memang rasa selesa perut selepas itu. Maka pembersihan usus seminggu sekali melalui Herb Lax sangat membantu mendapatkan kesihatan yang baik.


 2) 1) Lecithin - dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana lecithin mempunyai kesan melekat kat lemak….dalam perkataan ringkasnya,lecithin menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah…dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.



 Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh bdn ..Lecitin boleh diperolehi melalui kuning telur, jagung, soybeans … pemecah lemak dalam badan kerana ia berupaya
 Untuk proses metabolisma, kolesterol, triglycerides dan lemak darah (blood lipids).
 Memecah serta mencairkan lemak termasuklah kolestrol.
 Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL).
 Membantu kawal paras triglycerides.
 Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak pada salur darah

 3) Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.



 Campuran Proprietari Protein dengan Leusina
• Bebas Laktos
• Rendah glisemik
• Soya Bukan-GMO

 Cinch™ Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan.
• Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan
• Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang dan puas
• Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan

 Cinch Shake..adalah serbuk protin yg diperkaya dgn Leucine iaitu asid amino yg memberi signal kepada badan utk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%... Cth makanan yg kaya protein kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu(susu,keju,yogurt), kekacang, avokado, ayam, tauhu.

 Perisa :
 Cafe Latte
 Vanilla
 Chocolate

 Anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang slimming set ini??boleh hubungi saya di talian 010 5156952 ..saya sedia membantu bersama panduan dan konsultasi..;-))


Terima Kasih

No comments:

© sihat dan cantik dengan Natural Supplement | Template Designed By Blog Bingkisan Hati