Wednesday 12 November 2014

VITAMIN 18SX : SET KEINTIMAN SUAMI & ISTERI`



Shaklee pun ada supplement untuk hubungan suami isteri??

Apa yang ada dlm set ni??

1) Alfalfa -



Alfalfa Complex kaya dengan pelbagai jenis zat, termasuk kalsium, fosforous, zat besi, dan magnesium serta klorofil,bioflavonoid, pelbagai mineral surih dan vitamin Alfalfa terkenal sebagai milk booster dan Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka. Ianya juga berfungsi sebagai kacip fatimah (perapat!)

Apa pula fungsi Alfafa?
• Mengurangkan keputihan
• Berperanan sebagai kacip fatimah iaitu menjaga bahagian sulit kaum wanita lebih 'bersih' dan lebih ehem ehem ketat
• Mengurangkan rasa sengal-sengal badan
• Mengurangkan angin
• Membantu menstabilkan haid
• Membantu menghilangkan bau badan
• Alfalfa pula membantu pembersihan dalaman bagi yang belum berumahtangga mahupun yang sudah berkahwin.
• Membantu masalah kedinginan suami isteri.
• Sesuai untuk wanita di semua

2) Vitamin E Complex -





Vitamin E adalah vitamin larut lemak yang disimpan di dalam organ tubuh seperti hati, jantung, kelenjar pituitari, testis, uterus, darah dan otot. Namun, yang menariknya vitamin E ini ialah, 60-70% darinya akan disingkirkan dari tubuh setiap hari (tidak semua disimpan dalam badan) dan ia tidak menjadi toksik seperti vitamin A. Khasiat Vitamin E antaranya menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas, melindungi paru2 dari pencemaran udara, meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit, Anti oksidan, membekalkan oksigen ke sel-sel badan, mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk), mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil, menyelesaikan masalah kelesuan, mengurangkan risiko parut yang besar, merendahkan kadar kolesterol, membantu mencegah kanser, merendahkan risiko katarak.Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita hamil, menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E.

Fungsi Vitamin E Bagi Kaum Hawa
* Lebih tenaga (seksual)
* Lebih mudah terangsang
* Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.


Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini , boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 010 5156952

Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.


Terima Kasih

No comments:

© sihat dan cantik dengan Natural Supplement | Template Designed By Blog Bingkisan Hati